--- FOR ENGLISH VERSION PLEASE SCROLL DOWN! ---
HA BÁRMILYEN PROBLÉMÁT TAPASZTALNÁL, ÍRJ A PANASZ@MELODIAK.HU CÍMRE, EZ KÖZVETLENÜL A VEZETŐKHÖZ VAN BEKÖTVE. KÖSZÖNJÜK!
Kérjük, hogy csak azok a diákok jöjjenek belépni a MELÓ-DIÁK Universitasba, akik találtak maguknak munkát és azt le is egyeztették mentorukkal!
A beiratkozásnál eredeti példányban legyen nálad:
Amennyiben újfajta személyi igazolvánnyal rendelkezel amibe már beépítették az adóazonosító jeledet és a TAJ számodat, akkor hozz magaddal papír alapú igazolást a TAJ számodról és az adóazonosító jeledről.
Továbbá legyen nálad:
A 3000 Ft szövetkezeti részjegy levonása az első fizetésből történik, azt belépéskor sem mód, sem szükség nincs befizetni.
Beiratkozás lépései:
Online ügyintézési lehetőség:
Amennyiben online szeretnéd intézni a szerződéskötésed, kérlek jelezd ezt a szándékot a mentorod felé, aki el fogja indítani a szükséges ügyintézési folyamatot!
Amire szükséged lesz:
Bármilyen probléma, kérdés esetén keress minket nyugodtan.
IF YOU EXPERIENCE ANY PROBLEMS, WRITE TO PANASZ@MELODIAK.HU, THIS IS DIRECTLY CONNECTED TO THE MANAGERS. THANK YOU!
Please only those students who have found a job and agreed it with their mentor should join MELÓ-DIÁK Universitas!
Please have an original copy with you when you enrol:
- Identity card
- Valid full-time student card
o if not, a temporary student card AND proof of school attendance
o in case of passive status, original certificate of status, stamped - a photo shown over the phone is not sufficient
- Tax card (for tax identification number)
- Social security card, because of social security number (if you are a foreigner or dual national, it is not compulsory)
If you have a new type of ID card that already has your tax ID and social security number embedded in it, bring paper proof of your social security number and tax ID number.
Also have it with you:
- Your bank account number (where we will transfer your payment)
The 3000 HUF cooperative share will be deducted from the first payment, which you can and do not need to pay at the time of entry.
The steps to enrol:
1. register on the website
2. enter your employment and CV details (tax ID, social security number, bank account number, address...)
3. save your data (if it says that our administrators are reviewing your data, you have successfully registered)
4. please also fill in the health and safety test
5. when you receive feedback that you have been accepted for the job, come to our office in person to sign the paperwork (you can also register in our office).
Online administration is possible:
If you would like to arrange your contract online, please indicate this intention to your mentor, who will initiate the necessary paperwork process!
You will need:
1. complete registration on our website (employee details, CV and health and safety test completed)
2. a valid full-time student ID card
- If not, a temporary student ID card
- If you have a passive status, a certificate of status (original paper version or digitally signed version)
3. ID card
4. If you are under 18 years old, you will need the consent of one of your parents or he/she will have to fill in his/her ID card.
If you have any problems or questions, please do not hesitate to contact us.