Beiratkozás lépései:
- Regisztráció a honlapon
- Munkavállalási és önéletrajzi adatok megadása (adószám, TAJ szám, bankszámlaszám, lakcím, stb. Fontos, hogy minden ki legyen töltve.)
- Menteni az adatokat (ha kiírja, hogy adminisztrátoraink felülvizsgálják az adataidat, akkor sikeresen regisztráltál)
- Gyere be személyesen az irodánkba, aláírni a papírokat
(az irodánkban is van lehetőség a regisztrációra)
Bármilyen probléma, kérdés esetén keress minket nyugodtan.
A beiratkozáshoz hozd magaddal:
- diákigazolványt (érvényes matricával)
- iskolalátogatási igazolást vagy jogviszony igazolást
- adószámot
- TAJ számot (ha külföldi vagy kettős állampolgár vagy, akkor nem kötelező)
- bankszámlaszámot (ide utaljuk a fizetésedet, erről szükségünk van egy számlakivonatra, a szerződés másolatára, vagy egyéb hivatalos dokumentumra)
- 3000Ft-ot (a részjegy megváltásához 2000Ft, ha kilépsz, visszautaljuk a számládra és 1000Ft működési hozzájárulás)